F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski
14-200 Iława, Sienkiewicza 12
NIP: 744-101-45-61, REGON: 510527400,
e-mail: barakudailawa@op.pl
tel: (89) 648 11 37, 501 110 272
Dane do konta bankowego :
Zbigniew Malinowski
ul. Sienkiewicza 12
14-200 Iława
NR KONTA :
09 1020 3583 0000 3302 0111 6367
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu, są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży sprzedaży(Art. 6 ust. 1 lit.b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami RODO. - Administratorem Państwa danych osobowych jest firma: F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski z siedzibą Iława ul. Sienkiewicza 12, NIP: 744-101-45-61, REGON: 510527400, tel. +48 (89) 648 11 37, email:barakudailawa@op.pl zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
- Twoje dane będą przesyłane dalej wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży do firm biorących udział w realizacji zamówienia jak: wskazana w zamówieniu firma transportowa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Celem przetwarzania danych jest obsługa zamówień obejmująca proces od złożenia zamówienia do dostawy towaru, obsługa po sprzedażowa (rękojmia, gwarancja, odstąpienie od umowy oraz przesyłanie informacji handlowej i marketingowej. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji Usług, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem i są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Użytkownika z Usług.
Reklamacje.
- W celu rozpatrywania reklamacji Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników składających reklamacje, w szczególności adres e-mail, imię, treść reklamacji, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśniania zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. W toku rozpatrywania reklamacji Usługodawca może przetwarzać szereg innych informacji, w tym imię i nazwisko Użytkownika, informacje o korzystaniu przez Użytkownika z Usług, Pliki Cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach.
- Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji Usług, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem i są przetwarzane przez czas niezbędny do rozpatrzenia reklamacji oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec Usługodawcy.
Kontakt z Użytkownikami.
- W celu umożliwienia kontaktu Użytkowników z Usługodawcą, Usługodawca przetwarza informacje dotyczące osób kontaktujących się z Usługodawcą, w szczególności numer telefonu, imię, adres e-mail, treść rozmów, wiadomości. Rozmowy z Użytkownikami nie są nagrywane.
- Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w prawnie uzasadnionym interesie Usługodawcy i Użytkowników polegającym na konieczności zapewnienia kontaktu pomiędzy Użytkownikami a Usługodawcą, a przetwarzanie tych danych nie narusza praw i wolności Użytkowników.
- Treść korespondencji oraz informacje o kontakcie są przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy Użytkownika oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po załatwieniu sprawy w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec Usługodawcy.
Prawa osób, których dane dotyczą.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, numer telefonu: 22 531 03 00, adres e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl. Osoba ma prawo wnieść skargę do PUODO na Usługodawcę w każdym przypadku, w szczególności jeżeli uważa, że Usługodawca przetwarza jego dane osobowe nieprawidłowo lub bezpodstawnie odmawia realizacji jej praw.
Opisy i zdjęcia produktów.
- Nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne przedmiotów nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z obsługą sklepu. UWAGA! Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Ceny.
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie barakuda.com.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
Zamówienia.
Zamówienia przyjmowane są w formach:
- Poprzez formularz zamówień sklepu internetowego www.barakuda.com.pl
- E-mailem: barakudailawa@op.pl
- Telefonicznie (89)648 11 37, 501 110 272 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz soboty 9:00 do 13:00.
Dostawa.
- Towar zamówiony w sklepie internetowym barakuda.com.pl dostarczony zostanie kurierem DPD, FedEx, DHL (w terminie do 2 dni roboczych dla towarów dostępnych). O terminie dostawy towarów których nie mamy na magazynie informujemy indywidualnie, informacja umieszczona w karcie towaru jest tylko orientacyjna. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostarczenia bez podania przyczyny.
Na czas otrzymania przesyłki składa się:
– czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
– czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
Wraz z towarem wydawane są: dokument gwarancyjny (jeżeli występuje) oraz faktura VAT lub paragon fiskalny (podstawa gwarancji). W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków. - Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.
Sposoby płatności.
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
- Przed wydaniem towaru Klientowi:
– Przelew na rachunek bankowy sklepu
– Przelew poprzez system PayU - W momencie odbioru towaru:
– Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta w siedzibie firmy.
– Gotówką do rąk kuriera, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem kuriera z usługą za pobraniem.
– Gotówką, kartą płatniczą w przypadku odbioru osobistego. - Sprzedający może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedającego jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
Koszt wysyłki
- Koszty wysyłki uzależnione są od wybranej formy płatności/dostawy i wynoszą:
0 zł – odbiór osobisty
18zł- Przesyłka kurierska po wcześniejszej wpłacie na konto bankowe.
30zł- Przesyłka kurierska pobranie.
*Inna kwota, która będzie adekwatna do sprzedawanego przedmiotu w zależności od gabarytów czy też wagi.
Zwrot towaru.
- Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez podanie przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru. W celu wykonania zwrotu towaru do odstąpienia od umowy prosimy Państwo o powiadomienie w tej sprawie Firmę: F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski z siedzibą – Sienkiewicza 12, (14-200) Iława, e-mail: barakudailawa@op.pl, tel.(89) 648 11 37, 501 110 272 lub w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. przy pomocy listu lub e-maila).
Uwaga: zastrzegamy zwrotu towaru w formie wysyłki za pobraniem – wszelkie paczki wysłane na koszt firmy Barakuda do naszego działu reklamacji nie zostaną odebrane.
Gwarancja.
- Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora.
- Sklep nie udziela gwarancji na produkty.
- Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.
Reklamacje.
- Reklamacje obsługiwane są telefonicznie lub poprzez bezpośredni adres e-mail: barakudailawa@op.pl
- Sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją realizowaną w serwisie. Części eksploatacyjne nie podlegają gwarancji.
- W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do jakości towaru klient zobowiązany jest do bezzwłocznego kontaktu ze sprzedawcą. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu proszę przysłać na nasz adres paczką zwykłą.
Adres do wysyłki:
F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski
14-200 Iława
Ulica: Sienkiewicza 12
- Po otrzymaniu przez nas towaru jest on weryfikowany. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
- Koszt odesłania towaru na reklamację pokrywa klient. Należy załączyć formularz reklamacyjny.
W celu przyspieszenia procesu, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy albo sporządzenie i przesłanie jakiegokolwiek innego oświadczenia. - W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, wykluczając koszty dostarczenia przesyłki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy (pod warunkiem otrzymania od Państwa zwracanego towaru i uznaniu zasadności zwrotu).
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. - Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego (o ile sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze zwracany produkt) w terminie nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrotom podlegają jedynie produkty których stan oraz stan oryginalnego opakowania umożliwia dalsze jego odsprzedanie. Niemożliwe są zwroty produktów noszących ślady użytkowania, naruszonych bądź uszkodzonych w sposób mechaniczny.