Regulamin

F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski
14-200 Iława, Sienkiewicza 12
NIP: 744-101-45-61, REGON: 510527400, 
e-mail: barakudailawa@op.pl

tel: (89) 648 11 37, 501 110 272

Dane do konta bankowego :

Zbigniew Malinowski
ul. Sienkiewicza 12
14-200 Iława
NR KONTA :
09 1020 3583 0000 3302 0111 6367

Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu, są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży sprzedaży(Art. 6 ust. 1 lit.b rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
    Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
    Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami RODO.
  2. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma: F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski z siedzibą Iława ul. Sienkiewicza 12, NIP: 744-101-45-61, REGON: 510527400, tel. +48 (89) 648 11 37, email:barakudailawa@op.pl zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).
  3. Twoje dane będą przesyłane dalej wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży do firm biorących udział w realizacji zamówienia jak: wskazana w zamówieniu firma transportowa.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  5. Celem przetwarzania danych jest obsługa zamówień obejmująca proces od złożenia zamówienia do dostawy towaru, obsługa po sprzedażowa (rękojmia, gwarancja, odstąpienie od umowy oraz przesyłanie informacji handlowej i marketingowej. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji Usług, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem i są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Użytkownika z Usług.

Reklamacje.

  1. W celu rozpatrywania reklamacji Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkowników składających reklamacje, w szczególności adres e-mail, imię, treść reklamacji, okoliczności zdarzenia będącego przyczyną reklamacji, informacje pozyskane w toku rozpatrywania reklamacji, w tym wyjaśniania zdarzenia będącego przyczyną reklamacji. W toku rozpatrywania reklamacji Usługodawca może przetwarzać szereg innych informacji, w tym imię i nazwisko Użytkownika, informacje o korzystaniu przez Użytkownika z Usług, Pliki Cookies lub inne podobne technologie, informacje o urządzeniach.
  2. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji Usług, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem i są przetwarzane przez czas niezbędny do rozpatrzenia reklamacji oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec Usługodawcy.

Kontakt z Użytkownikami.

  1. W celu umożliwienia kontaktu Użytkowników z Usługodawcą, Usługodawca przetwarza informacje dotyczące osób kontaktujących się z Usługodawcą, w szczególności numer telefonu, imię, adres e-mail, treść rozmów, wiadomości. Rozmowy z Użytkownikami nie są nagrywane.
  2. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w prawnie uzasadnionym interesie Usługodawcy  i Użytkowników polegającym na konieczności zapewnienia kontaktu pomiędzy Użytkownikami a Usługodawcą, a przetwarzanie tych danych nie narusza praw i wolności Użytkowników.
  3. Treść korespondencji oraz informacje o kontakcie są przetwarzane przez czas niezbędny do załatwienia sprawy Użytkownika oraz nie dłużej niż przez 3 miesiące po załatwieniu sprawy w celach archiwizacyjnych w razie konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami wobec Usługodawcy.

Prawa osób, których dane dotyczą.

  1. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, numer telefonu: 22 531 03 00, adres e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl. Osoba ma prawo wnieść skargę do PUODO na Usługodawcę w każdym przypadku, w szczególności jeżeli uważa, że Usługodawca przetwarza jego dane osobowe nieprawidłowo lub bezpodstawnie odmawia realizacji jej praw.

Opisy i zdjęcia produktów.

  1. Nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne przedmiotów nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z obsługą sklepu. UWAGA! Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Ceny.

  1. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie barakuda.com.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

Zamówienia.

Zamówienia przyjmowane są w formach:

  1. Poprzez formularz zamówień sklepu internetowego www.barakuda.com.pl
  2. E-mailem: barakudailawa@op.pl
  3. Telefonicznie (89)648 11 37, 501 110 272 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 oraz soboty 9:00 do 13:00.

Dostawa.

  1. Towar zamówiony w sklepie internetowym barakuda.com.pl dostarczony zostanie kurierem DPD, FedEx, DHL (w terminie do 2 dni roboczych dla towarów dostępnych). O terminie dostawy towarów których nie mamy na magazynie informujemy indywidualnie, informacja umieszczona w karcie towaru jest tylko orientacyjna. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów dostarczenia bez podania przyczyny.
    Na czas otrzymania przesyłki składa się:
    – czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
    – czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
    Wraz z towarem wydawane są: dokument gwarancyjny (jeżeli występuje) oraz faktura VAT lub paragon fiskalny (podstawa gwarancji). W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
  2. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy.

Sposoby płatności.

  1. Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
  2. Przed wydaniem towaru Klientowi:
    – Przelew na rachunek bankowy sklepu
    – Przelew poprzez system PayU
  3. W momencie odbioru towaru:
    – Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta w siedzibie firmy.
    – Gotówką do rąk kuriera, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem kuriera z usługą za pobraniem.
    – Gotówką, kartą płatniczą w przypadku odbioru osobistego.
  4. Sprzedający może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedającego jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.

Koszt wysyłki

  1. Koszty wysyłki uzależnione są od wybranej formy płatności/dostawy i wynoszą:

0 zł – odbiór osobisty
18zł- Przesyłka kurierska po wcześniejszej wpłacie na konto bankowe.
30zł- Przesyłka kurierska pobranie.

*Inna kwota, która będzie adekwatna do sprzedawanego przedmiotu w zależności od gabarytów czy też wagi.

Zwrot towaru.

  1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez podanie przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru. W celu wykonania zwrotu towaru do odstąpienia od umowy prosimy Państwo o powiadomienie w tej sprawie Firmę: F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski z siedzibą – Sienkiewicza 12, (14-200) Iława, e-mail: barakudailawa@op.pl,  tel.(89) 648 11 37, 501 110 272 lub w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. przy pomocy listu lub e-maila).
    Uwaga: zastrzegamy zwrotu towaru w formie wysyłki za pobraniem – wszelkie paczki wysłane na koszt firmy Barakuda do naszego działu reklamacji nie zostaną odebrane.

Gwarancja.

  1. Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora.
  2. Sklep nie udziela gwarancji na produkty.
  3. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje.

  1. Reklamacje obsługiwane są telefonicznie lub poprzez bezpośredni adres e-mail: barakudailawa@op.pl
  2. Sprzedawane przez nas towary objęte są gwarancją realizowaną w serwisie. Części eksploatacyjne nie podlegają gwarancji.
  3. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń do jakości towaru klient zobowiązany jest do bezzwłocznego kontaktu ze sprzedawcą. Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu proszę przysłać na nasz adres paczką zwykłą.

Adres do wysyłki:

F.H.U. Barakuda Zbigniew Malinowski

14-200 Iława

Ulica: Sienkiewicza 12

  1. Po otrzymaniu przez nas towaru jest on weryfikowany. Uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji.
  2. Koszt odesłania towaru na reklamację pokrywa klient. Należy załączyć formularz reklamacyjny.
    W celu przyspieszenia procesu, uprzejmie prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza odstąpienia od umowy albo sporządzenie i przesłanie jakiegokolwiek innego oświadczenia.
  3. W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu na odstąpienie od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, wykluczając koszty dostarczenia przesyłki niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy (pod warunkiem otrzymania od Państwa zwracanego towaru i uznaniu zasadności zwrotu).
    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego (o ile sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze zwracany produkt) w terminie nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrotom podlegają jedynie produkty których stan oraz stan oryginalnego opakowania umożliwia dalsze jego odsprzedanie. Niemożliwe są zwroty produktów noszących ślady użytkowania, naruszonych bądź uszkodzonych w sposób mechaniczny.